translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title translation missing: nl.general.icons.icon_title Speel video
Gratis verzending vanaf € 25 in België

Levertermijn en verzending

Wanneer wordt mijn pakje verstuurd? Wanneer wordt mijn pakje geleverd? Hoe zal ik betalen voor al dit moois? Hieronder vind je de antwoorden op je belangrijkste vragen.

1. LEVERTERMIJN
Een product dat op voorraad is, wordt doorgaans de dag na de bestelling verzonden of kan je komen ophalen in onze woonwinkel in Kortrijk tijdens de openingsuren. Levering via pakjesdienst in België en Nederland gebeurt gewoonlijk binnen de 24 à 48u. Voor grotere meubelen werken we op bestelling. Als je zo'n product aankoopt op de webshop, dan vind je in de productomschrijving al een indicatie van de levertermijn. In een tweede orderbevestigingsmail sturen wij een concretere leverdatum.

2. VERZENDKOSTEN
We verzenden gratis binnen België vanaf een aankoopbedrag van €25. Onder dit bedrag rekenen wij €6 transportkosten aan. Je kan natuurlijk steeds kiezen voor een gratis afhaling in onze woonwinkel in Kortrijk.

3. BETALING
De betaling van je bestelling kan met Bancontact/Mistercash, Visa, Mastercard of een klassieke bankoverschrijving naar onze rekening. Van zodra we je betaling ontvangen hebben, verpakken we je bestelling en krijg je hierover nog een automatische mail. Als je kiest om te betalen met overschrijving, kan het langer duren voor het bedrag op onze rekening staat.
IBAN: BE03 0688 9802 2084
BIC: GKCCBEBB

4. LEVERING
We leveren aan huis, persoonlijk of via pakjesdienst.
Pakjes voor levering in Kortrijk (postcode 8500) verzorgen we momenteel persoonlijk op weekdagen tussen 18u en 20u.
Voor andere leveringen werken we samen met BpostDPD of UPS. Vul de juiste contactgegevens in bij bestelling, dan ontvang je de track & trace code van je pakje.
Voor bestellingen van grote items (kasten, tafels, etc.) nemen wij persoonlijk contact met je op om de levering in te plannen.

5. RETOURRECHT EN GARANTIE
Wil je iets terugsturen? Geen probleem, neem dan binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst contact met ons op via e-mail (info@debestekamer.be). De producten moeten ongebruikt naar ons teruggestuurd worden in de originele verpakking. De verzendkosten van de retourzending betaal je zelf. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het beschadigen of zoekraken van geretourneerde artikelen. Bewaar dus goed de traceercode of retourneer kosteloos in de winkel. We behouden het recht om een retour te weigeren of slechts deels terug te betalen wanneer de producten beschadigd zijn of wanneer het gaat om artikelen die voor jou op maat of volgens specifieke wensen vervaardigd zijn (denk hierbij aan gestoffeerde zitmeubelen of kasten op maat gemaakt). Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Functioneert het product niet naar behoren bij correct gebruikt, dan volgen wij de garantierichtlijnen van onze leveranciers (algehele vervanging, herstelling of terugbetaling).

Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem contact op met ons!

Mail: info@debestekamer.be

Tel: +32 474 80 67 76 (bereikbaar op werkdagen van 10u tot 17u & op zaterdag tot 12u30)

Chat: gebruik de chatfunctie via pop-up op deze website

Adres: Overleiestraat 3, 8500 Kortrijk